lunes, 19 de mayo de 2014

Blogs: Política

Hola a tots,


havent llegit l'article de Núria Almirón (1), m'han sobtat algunes afirmacions genèriques referents a aquests tipus de blogs com per exemple sobre la seva manca d'objectivitat, el narcissisme i autocensura dels autors, i en general, de manca d'objectivitat.   

Personalment, com que és un tema que m'interessa seguir puntualment, en tinc alguns als meus marcadors - més aviat son pàgines agrupadores de blogs- i al meu parer són prou seriosos, experts i al meu entendre objectius i fins i tot acadèmics. El primer és d'àmbit estatal i els altres dos del nostre àmbit proper.

- Politikon
- Cercle Gerrymandering
- Àmbits de política i societat

En català tenim una pàgina dedicada a notícies de política exterior

- Extramurs

Per estalviar-vos temps, les columnes d'opinió dels principals "espases" del regne dels principals diaris recollides diàriament a:

- Cafe Reggio

De caire més desenfadat, podeu provar

 - La página definitiva

Salutacions a tots.

(1) Weblogs políticos: ¿Periodismo de opinion alternativo o nueva herramienta de persuasión colectiva?

No hay comentarios:

Publicar un comentario